Inom varje verksamhet finns en eller flera personer utsedda som kan anmäla fel ute i kommunens fastigheter.
Logga in på Mina sidor för felanmälan:
https://www.knivstafastigheter.se/mina-sidor/logga-in
För att lägga in en person som felanmälare behöver detta godkännas av rektor/chef för verksamhet, därefter mejlas det tillsammans med namn, mejl och telefonnummer till kommunfastigheter@knivsta.se
Tänk på att meddela oss även om de sker några förändringar eller om någon slutar för att vi ska ta bort dem från våra system.
E-post läser vi av under ordinarie arbetstid. Observera att vi tar inte längre emot felanmälningar via e-post utom i vissa undantagsfall, exempelvis semesterperioder.
Kommunfastigheter har inte något telefonnummer att ringa. Vid akuta ärenden ring 018-34 78 88.
Tänk på att inte ringa till Knivstabostäders kundtjänst då deras jourutryckning inte ska användas för verksamheter.